نوا آنلاین

ساخت وبلاگ

به گزارش جام جم نوا به نقل از موسیقی ما، این اثر در فضایی خلوت و فقط با پیانو تنظیم شده که «رضا شایا»، سرپرست و آهنگساز دنگ‌شو، این ساز را در قطعه میلاد باقری نواخته است. اولین اثر مستقل این خواننده در حالی منتشر می‌شود که چندی پیش «سعید آتانی»، دیگر خواننده گروه دنگ‌شو، هم چنین اقدامی را انجام داده بود.

«حمید خسروبیگی»، مدیر برنامه‌های این گروه، درباره قطعه میلاد باقری و شایعاتی درباره جدایی او گفت:«انتشار قطعات مستقل خوانندگان گروه دنگ‌شو به منزله جدایی آنها نیست و سعید آتانی و میلاد باقری با ما قطع همکاری نکرده‌اند. قطعه گلابتون اثری است که میلاد باقری از مدت‌ها قبل آن را دوست داشت و مایل بود در زمان مناسبی منتشرش کند. رضا شایا هم روی آن پیانو نواخت و اکنون به گوش مخاطبان می‌رسد. انتشار قطعات مستقل خواننده‌های یک گروه موسیقی امری مرسوم است و همانطور که می‌بینیم در سایر گروه‌های موسیقی که فعالیت دارند هم چنین اتفاقی رخ می‌دهد. همکاری میلاد و سعید با ما همچنان ادامه دارد و در کنسرت 24 مرداد به همراه سایر اعضای گروه روی صحنه می‌روند. 24 مرداد در برج میلاد میزبان مخاطبان عزیز هستیم تا بتوانیم یک شب پرخاطره دیگر را ثبت کنیم. همچنین در ساعت 8 شب روز اول مرداد هم قطعه ابوبوژوردو را منتشر خواهیم کرد. اثری که نسبت به کارهای گذشته گروه دنگ‌شو متفاوت محسوب می‌شود.»

اعضای گروه دنگ‌شو که چندی پیش سومین کنسرت آنلاین ایران را برگزار کردند روی 24 مرداد در برج میلاد و طی دو سانس روی صحنه خواهند رفت.

نوا آنلاین...
ما را در سایت نوا آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار navaonline بازدید : 183 تاريخ : چهارشنبه 30 تير 1395 ساعت: 14:19

به گزارش جام جم سیما، صالحی نوشت:

مراسم حبیب محبیان امروز با حضور مردم با عشق برگزار شد ... روحش شاد حضورش در تمام محله و مسجد نیاسته رامسر جاری بود ... اسم اون محل و مردم گذاشتن حبیب محله ... حبیبِ محله روحت شاد هنرمندان گلی که شرکت کردند در مراسم چهلمین روز درگذشت حبیب بانوان نفیسه روشن و ساناز سماواتی آقایان ایرج نوذری، ایلیا منفرد، امیر نوری، علی لهراسبی، مهدی مقدم ... خانواده ی مهربان محبیان یاد حبیب تا ابد در دلمان ماندگار خواهد ماند

نوا آنلاین...
ما را در سایت نوا آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار navaonline بازدید : 214 تاريخ : چهارشنبه 30 تير 1395 ساعت: 13:16

به گزارش جام جم نوا به نقل از میزان ، مراسم چهلمین روز درگذشت حبیب محبیان در مسجد قدس با حضور هنرمندانی مانند علی لهراسبی، ایرج نوذری، امیر نوری، نفیسه روشن و پرستو صالحی در روستای نیاسته رامسر برگزار شد.










نوا آنلاین...
ما را در سایت نوا آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار navaonline بازدید : 289 تاريخ : چهارشنبه 30 تير 1395 ساعت: 11:59

2474446695925545569

سه شنبه 29 تیر 1395

عکاس: جام جم

دیدار وزیر ورزش و هیئت همراه با رئیس رسانه ملی

در دیدار وزیر ورزش و هیئت همراه با رئیس رسانه ملی که در صدا و سیما انجام شد، دکتر عسکری پیشرفت در ورزش را از مهم‌ترین شاخص‌های توسعه کشور دانست.

نوا آنلاین...
ما را در سایت نوا آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار navaonline بازدید : 183 تاريخ : چهارشنبه 30 تير 1395 ساعت: 0:47

به گزارش جام جم نوا ، رایان نوشت:

با سلام ،
پیرو پیام های پیاپی به من و همایون جان خواستم باز هم یاد اور باشم که پدر در حال طی کردن دوران نقاهت قبل از شروع مرحله ی دوم درمان هستند و به امید پروردگار و لطف شما عزیزان سریع تر از این مرحله گذر خواهند کرد. دیروز که با پدر مشغول به صحبت کردن بودیم از دلتنگی بی کران خود به ایران و مردم عزیزش یاد میکردن . شایعات مبنی بر کما رفتن پدر به هیچ عنوان صحت ندارد لذا از شایعات بی معنا خودداری کنید و تا خبری از صفحات رسمی خانواده این جناب منتشر نشده است خبری را باور نکنید.
با تشکر
رایان شجریان

نوا آنلاین...
ما را در سایت نوا آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار navaonline بازدید : 158 تاريخ : سه شنبه 29 تير 1395 ساعت: 18:27

به گزارش جام جم نوا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی بوستانی از شرکت کنندگان برنامه "استیج" یکی از شبکه های ماهواره ای است که با حضور در این مسابقه توانست تا مرحله نیمه نهایی پیش برود و در نهایت حذف بشود.

مدتی هست که کسانی از داخل کشور به صورت غیر مستقیم ، به جذابیت این برنامه ها کمک می کنند و بعد از پایین آمدن از "استیج" راه ایران را پیش می گیرند و درخواست مجوز خوانندگی می کنند.

با اینکه چنین شرایطی چند سالی هست که در شبکه های صدا و سیمای کشور برای عرض اندام مستعدان این حوزه راه اندازی شده ، اما هستند افرادی که گمان می کنند مسیر رفتنشا بر روی صحنه هایی مثل "استیج" ، همان مسیر پیشرفتشان است و جز این راه دیگری وجود ندارد.

مهدی بوستانی نیز یکی از شرکت کنندگان حاضر در یک شبکه ماهواره ای است که اخیرا برای دریافت مجوز اقدام کرده است.

این خواننده غیر مجاز چندی پیش به عنوان میهمان در یکی از گروه هایی که فعالیت آن ها در کشور قانونی است ، به اجرای گروهی موسیقی پرداخته و به گفته خودش در شهر شیراز برای دریافت مجوز خوانندگی مدتی است اقداماتی را انجام داده است.

این اولین بار نیست که یک شرکت کننده در شبکه ماهواره ای برای دریافت مجوز اقدام می کنند، ، بلکه پیش از این نیز فردی به نام امیر حسین کرمی ، شرکت کننده یک آکادمی موسیقی از همین شبکه برای مجوز اقدامات زیادی انجام داد که فعلا به نتیجه ای نرسیده است.

موضوعی که سخنگوی وزارت ارشاد ، در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران گفت: هرگونه فعالیت مستقیم یا غیر مستقیم با شبکه های ماهواره ای که در جهت تقویت آن ها صورت بگیرد جرم و تخلف است و ما می توانیم برای دریافت مجوز خوانندگی برای این افراد موانعی را ایجاد کنیم.

وی در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه مشخصا آیا امکان دادن مجوز به این افراد که در مسابقات حضور پیدا کرده اند وجود دارد یا خیر گفت: در صورتی که بعد از استعلام از مقامات امنیتی این افراد فاقد سوابق سیاسی و امنیتی باشند امکان دریافت مجوز را دارند ، اما حضورشان در شبکه های معاند نظام در هر حال موانعی برای دریافت مجوز آنان به وجود می آورد.

نوا آنلاین...
ما را در سایت نوا آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار navaonline بازدید : 175 تاريخ : سه شنبه 29 تير 1395 ساعت: 16:16

به گزارش جام جم نوا به نقل از موسیقی ما، حدودا یک ماه پس از انتشار آلبوم «ملک جمشید» توسط کمپانی پژوهشی آمریکایی (Now-Again Records)، کوروش یغمایی از انتشار یک آلبوم جعلی و تقلبی با نام Back From The Brink با ترانه‌های آلبوم «ملک جمشید» خبر داد که به تعداد زیادی در لس‌آنجلس به فروش می‌رسد.

اما این تمام ماجرا نیست و یغمایی شب گذشته طی نوشته‌ای اعتراض خود را به شرکت «کلتکس رکوردز» برای فروش گسترده آثار مختلف‌اش اعلام کرد و خواستار کلیه خسارات مادی و معنوی خود شد. این هنرمند در منتی که خطاب به مدیریت این شرکت نوشته شده، آورده است:

«متاسفانه اخیراً مطلع شدم آن شرکت سال‌های متمادی است که با سواستفاده از آشفتگی ناشی از مدیریت موسیقی در ایران، در اقدامی غیرقانونی و غیراخلاقی اقدام به فروش گسترده آثار من و دخل و تصرف در محتوای آن نموده است. بویژه دو آلبوم «کنسرت جدید کوروش یغمایی» که در سال‌های ابتدایی پس از انقلاب با دشواری بسیار زیاد ضبط و تولید شد و همچنین آلبوم «گل یخ» که حداقل ده سال از دوره سی ساله واگذاری آن به شرکت «آهنگ روز» می‌گذرد؛ اما جای تاسف است که با وجود آنکه حقوق مادی این دو آلبوم به هیچ شخص حقیقی یا حقوقی برای بهره‌برداری در ایران یا خارج از آن واگذار نشده است و کلیه حقوق آن متعلق به اینجانب می‌باشد، به صورت غیرقانونی توسط آن شرکت با جعل عنوان از کنسرت جدید کوروش یغمایی به «پرنده مهاجر» نامگذاری و با تعویض عکس اینسرت و دخالت شرم‌آور در محتوای اثر(حذف دو قطعه بی‌کلام از آلبوم) در سایت‌های اینترنتی و فروشگاه‌ها در معرض فروش قرار گرفته است.
لذا با توجه به تخلفات گسترده و نقض آشکار مقررات حمایت از حقوق پدیدآورندگان آثار هنری، از شما می‌خواهم به فوریت نسبت به توقف این روند غیرقانونی و غیراخلاقی اقدام نمایید. بدیهی است شرکت «کلتکس رکوردز» بر اساس قوانین جهانی کپی‌رایت موظف به پرداخت کلیه خسارات مادی و معنوی وارده خواهد بود.»

او معتقد است سال‌ها است در ایران وهمچنین برخی شرکت‌های ایرانی در آمریکا (لس آنجلس) مشغول فروش غیر‌قانونی (بدون اجازه از صاحب ومولف اثر) آلبوم‌های قبلی و به تازگی آلبوم جعلی و تقلبی «ملک جمشید» هستند و طبق قانون مولفان و مصنفان و هنرمندان، تمام حقوق آثارش محفوظ است و تکثیر و انتشاراین آثار یا بخشی از آن به هر شیوه بدون دریافت مجوز قبلی و کتبی از صاحب و مولف اثر ممنوع است و پیگرد قانونی دارد.

این هنرمند در انتها از مردم خواست تا برای جلوگیری از فروش آلبوم‌های جعلی و دزدی آشکار ازسوی مافیای هنری که همواره از هنرمندان سو استفاده کرده‌اند و همچننی پشتیبانی از هنر و هنرمند و بویژه برای نشان دادن فرهنگ درستکار مردم نجیب ایران به شرکت تولیدکننده خارج از ایران، هیچ‌گاه از این دلالان و دزدان فرهنگی خریداری نکنند.

نوا آنلاین...
ما را در سایت نوا آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار navaonline بازدید : 184 تاريخ : سه شنبه 29 تير 1395 ساعت: 16:16

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از دویچه وله، در این ویدیوی سه دقیقه‌ای از جمله بیانسه، ریانا، فرل ویلیامز، بونو و آدام لوین شرکت داشته‌اند.

این ویدئو با نام «۲۳ راهی که اگر شما در آمریکا سیاه‌پوست باشید، احتمالا کشته می‌شوید» در وبسایت خبری Mic منتشر شده است.

نوا آنلاین...
ما را در سایت نوا آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار navaonline بازدید : 175 تاريخ : سه شنبه 29 تير 1395 ساعت: 16:16

به گزارش جام جم نوا بهنام صفوی خواننده عرصه موسیقی پاپ کشورمان در گفت و گو با میزان گفت: پس از اینکه تیتراژ برنامه "جشن رمضان" امسال را اجرا کردم پیشنهادهای دیگری برای خواندن برخی از تیتراژ های سریال ها داشتم.

وی ادامه داد: این پیشنهادها برای سریال های مناسبتی نبود و قرار بود در زمان عادی پخش شود اما هنوز نتیجه قطعی نگرفته ام و مشغول فکر کردن روی پیشنهادهایی که داشته ام هستم.

خواننده آلبوم "معجزه" تصریح کرد: در زمینه خواندن تیتراژ یک سریال یا برنامه، ستون و بدنه اصلی سریال و برنامه ای که می خواهم برای آن بخوانم برایم اهمیت بسیاری دارد چرا که روی پذیرفتن یا نپذیرفتن آن پیشنهاد تأثیر می گذارد.

وی خاطر نشان کرد: به امید خدا و پس از برگزاری تور کنسرتهای شهرستان، 27 مرداد در دو سانس در تهران با مخاطبانم ملاقات می کنم.

نوا آنلاین...
ما را در سایت نوا آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار navaonline بازدید : 177 تاريخ : سه شنبه 29 تير 1395 ساعت: 1:03

دوشنبه 28 تیر 1395 ساعت 13:58

در هشتمین سالگرد خسرو شکیبایی ، دکلمه ای زیبا به نام «نشانی ها » با صدای خسرو شکیبایی و شعر علی صالحی را میتوانید از جام جم نوا گوش کنید.

نوا آنلاین...
ما را در سایت نوا آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار navaonline بازدید : 183 تاريخ : سه شنبه 29 تير 1395 ساعت: 1:03

به گزارش جام جم نوا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، فصل نو کنسرت «ناگفته» ساخته حافظ ناظری و به خوانندگی شهرام ناظری که قرار است در فضای متفاوتی برگزار شود، همانند دور اول این کنسرت از شهر خواجه راز، شیراز آغاز می‌شود و در ادامه، گروه «ناگفته» به سایر شهرهای ایران سفر خواهند کرد.

در این دوره از کنسرت‌های «ناگفته» که با تغییرات چشمگیری آغاز می‌شود، نوازندگان جدیدی نیز به اعضای گروه اضافه شدند. در راستای این تغییرات، قطعات جدیدی هم جایگزین قطعات قبلی شدند و تنظیم متفاوتی روی آنها صورت گرفته است. اعضای این گروه پس از ماه‌ها تمرین سخت و فشرده، تلاش کردند تا بتوانند تجربه موسیقایی متفاوتی برای مخاطبان رقم بزنند.

اعضای این گروه قرار است سی و یکم تیرماه و یکم مرداد ماه در باغ عفیف‌آباد شهر شیراز برای مخاطبان به اجرای برنامه بپردازند.

نوا آنلاین...
ما را در سایت نوا آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار navaonline بازدید : 186 تاريخ : سه شنبه 29 تير 1395 ساعت: 1:03

اینستاگردی

یکشنبه 27 تیر 1395 ساعت 12:03

جام جم نوا: سنگ مزار حبیب توسط محمد پسرش و نزدیکانش در آرامگاه ابدی وی گذاشته شد.

- - , .
.

نوا آنلاین...
ما را در سایت نوا آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار navaonline بازدید : 172 تاريخ : يکشنبه 27 تير 1395 ساعت: 17:26

به گزارش جام جم نوا به نقل از ایسنا، ارکستر سمفونیک تهران به رهبری ایوان الیو –رهبر مهمان بلغاری- و آهنگسازی محمد سعید شریفیان و ارکستر مایستری ارسلان کامکار با اجرای قطعه «در جنگل» و سمفونی «ارمیا» به روی صحنه رفت.

پیش از شروع اجرا، علی‌اکبر صفی‌پور –مدیرعامل بنیاد رودکی- در سخنانی، سمفونی ارمیا را یکی از آثار ارزشمند موسیقایی کشور دانست و اظهار کرد: اقدامات اینچنینی برای کشور افتخارات فرهنگی و یک اصل مهم تلقی می‌شود. آقای شریفیان یک کار ویژه و در سطح بین‌المللی انجام داد.

وی افزود: مطمئن هستم می‌توانیم با همکاری نهادهای مختلف برای استان‌های دیگر از این نوع آثار تولید و در سطح ملی و بین‌المللی عرضه کنیم. سمفونی «ارمیا» نیز آماده است در سطح بین‌المللی عرضه شود.

صفی‌پور با بیان این‌که ارکسترهای سمفونیک و ملی در پی دستور ویژه وزیر با رویکرد و ساختار جدید در تیرماه آغاز به کار کرده‌اند، گفت: این اولین خروجی کار ارکستر سمفونیک در این دوره است. من خوشحالم که آغاز مدیریتم در بنیاد رودکی با این جریان، شروع شد. امیدوارم شاهد کم شدن فعالیت این ارکسترها نباشیم و آثار فاخری را با سازهای ایرانی اجرا کنیم.

در ادامه قربانعلی سعادت –استاندار آذربایجان غربی- این استان را رنگین کمانی از اقوام و ادیان دانست و ضمن اشاره به احیای دریاچه ارومیه و اولویت رسیدگی به آن در دولت تدبیر و امید، بیان کرد: خوشحالیم برای وحدت اقوام در حوزه موسیقی کاری انجام شده، در آذربایجان امکاناتی مانند تهران وجود ندارد اما ما از ارکستر سمفونیک تهران دعوت می‌کنیم این سمفونی را در آذربایجان نیز اجرا کنند.

قطعه «در جنگل» که در سال ۱۳۸۹ توسط شریفیان برای ارکستر زهی نوشته شده است، با حضور نوازندگان ویولن، ویولنسل، کنترباس و ویولن آلتو بر روی صحنه، آغازگر اجرای عصر۲۶ تیرماه ارکستر سمفونیک در تالار وحدت بود. این اثر اولین اجرای زنده خود را در ایران تجربه می‌کرد.

شریفیان در معرفی این اثر گفته است: این قطعه صرفا برای ارکستر زهی نوشته شده است که در آن نگریستن از پایین درختان تنومند و انبوه در جنگل شروع شده و به تدریج به سمت بالا سوق پیدا می‌کند. موسیقی با شروع تاریک، غلیظ و آرام خود همراه با نگاه به بالا، به تدریج به سمت نور، ظرافت و روشنایی حرکت می‌کند.

تصاویری از جنگل و درختان که حین اجرای این اثر در زمینه صحنه، پخش می‌شد، به شنوندگان این امکان را می‌داد تا ذهنیت آهنگساز را عینیت ببخشند.

این کنسرت در حالی برگزار شد که علی جنتی –وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی-، معصومه ابتکار –رئیس سازمان محیط زیست-، فرزاد طالبی –رئیس دفتر موسیقی وزارت ارشاد-، بهرام جمالی –رئیس انجمن موسیقی-، برزین ضرغامی –مدیرکل ارشاد تهران- استاندار تهران، استاندار آذربایجان غربی، مدیرعامل بنیاد رودکی، مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و رئیس ستاد احیای دریاچه ارومیه به تماشای آن نشسته بودند.

همچنین هنرمندانی مانند شهرداد روحانی و حسن ریاحی نیز در این اجرا حضور داشتند.

بخش بعدی کنسرت به اجرای سمفونی «ارمیا» اختصاص داشت که از چهار بخش تشکلی شده است. نام ارمیا از قدیمی‌ترین اسامی ذکر شده در کتاب «اوستا» است که به دریاچه ارومیه گفته شده است.

تم اصلی موومان اول حرکت امواج آرام دریاچه ارومیه بود که به ترتیب ملودی‌های ارمنی، ترکی و کردی آن را احاطه می‌کردند. موومان دوم بر اساس ملودی ساخته شده از فرهنگ موسیقی آسوری بود که در وسط قطعه به ملودی کردی دیگری می‌رسید.

بخش سوم که نسبت ریتم آرامی داشت، به صورتی موجی طراحی شده بود که به تدریج به فضای ظریف و آرام دستگاه ماهور منتهی می‌شد. موومان چهارم و آخر سمفونی ارمیا برگرفته از همه موسیقی‌های این چهار قوم به اوج و در انتها با ترکیب دو ملودی کردی و ترکی به پایان رسید.

در پایان این کنسرت از محمد سعید شریفیان به پاس زحماتش تقدیر شد.

- - , .
.

نوا آنلاین...
ما را در سایت نوا آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار navaonline بازدید : 170 تاريخ : يکشنبه 27 تير 1395 ساعت: 17:26

به گزارش جام جم نوا به نقل از موسیقی ما، شایان کریمی پس از چند کنسرت که به همراه گروه «پیکلاویه» در تهران روی صحنه برد، از انتشار نخستین آلبوم رسمی این گروه خبر داد.

کریمی درباره نخستین آلبوم گروه «پیکلاویه» گفت: «آلبوم پیکلاویه در مراحل پایانی ضبط قطعات قرار دارد و شامل ده قطعه است. چند قطعه جدیدی که در کنسرت‌های اخیر اجرا شد در آلبوم گنجانده شده و چند قطعه دیگر نیز در آلبوم گنجانده شده که برای نخستین بار شنیده خواهند شد. این آلبوم هیچ قطعه به زبان فارسی ندارد و از 9 قطعه انگلیسی و یک قطعه فرانسوی تشکیل شده است.»

این موزیسین درباره حال و هوای نخستین آلبوم راک پیکلاویه نیز گفت: «همه قطعات در سبک راک است و مهران مختارپور نیز خواننده این آثار است.» پیکلاویه (Piclavier) یک گروه موسیقی راک ایرانی است که در سال 1393 به طور رسمی فعالیتش را در ایران آغاز کرد و تا کنون چند کنسرت با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار کرده است.

در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، تنها سه سبک پاپ، کلاسیک و سنتی به رسمیت شناخته می‌شوند و اگر گروهی در سبک‌های دیگر مانند راک، متال، جز و... مجوز فعالیت بگیرد، زیر شاخهٔ یکی از سه سبک خواهد بود. اما پیکلاویه اولین گروه موسیقی است که توانسته تحت سبک راک مجوز فعالیت بگیرد و کنسرت برگزار کند. تمام آهنگ‌های پیکلاویه به زبان انگلیسی و فرانسه هستند و تا کنون سه تک آهنگ به نام Embellish ،Rose و The Fairest را به صورت رسمی منتشر شده است.

از سایر آهنگ‌های گروه می‌توان به آهنگی که angel will rise نام دارد، در مخالفت با جنگ و ابراز همدردی با مردم جنگ زده ساخته شده اشاره کرد که موجب شد شبکهٔ Press TV ایران در یک اقدام کم سابقه، یک گزارش تصویری از این کنسرت راک و این آهنگ پخش کند.

اولین آلبوم رسمی این گروه هم جهت انتشار مراحل اخذ مجوز را طی می‌کند.

Angel will rise، Colors to the night، Imperfect، I am a painter، Les Sings De La Vie، Pres De Toi، Where the sidewalk ends، The life، Hey سایر آهنگهای اجرا شده توسط این گروه هستند. نخستین کنسرت گروه «پیکلاویه» که قرار بود در تاریخ ۸ اسفند ۱۳۹۳ در برج آزادی تهران برگزار شود، به دلایل نامعلوم لغو شد ولی پس از این اتفاق با بازبینی مجدد آثار این گروه، پیکلاویه چندین بار با حضور مشتاقانه طرفدارانش در تهران روی صحنه رفت.

مهران مختارپور (خواننده، نوازندهٔ گیتار الکتریک و آکوستیک)، مهیار صالحی نیا (نوازندهٔ گیتار الکتریک)، شایان کریمی (نوازندهٔ کیبورد)، مصطفی بهرمان (نوازندهٔ درامز)،رضا غلامی (نوازنده ی گیتار بیس) اعضای پیکلاویه را تشکیل می دهند.

- - , .
.

نوا آنلاین...
ما را در سایت نوا آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار navaonline بازدید : 164 تاريخ : يکشنبه 27 تير 1395 ساعت: 17:26

یکشنبه 27 تیر 1395 ساعت 10:14

همزمان با پخش اولین قسمت از مجموعه تلویزیونی چرخ فلک، تیتراژ انتهایی این سریال با صدای سالار عقیلی منتشر شد. این مجموعه از شنبه تا سه شنبه راس ساعت 22:20 از شبکه یک پخش می شود.

- - , .
.

نوا آنلاین...
ما را در سایت نوا آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار navaonline بازدید : 169 تاريخ : يکشنبه 27 تير 1395 ساعت: 13:29

جام جم نوا : عباس عراقچی و جواد ظریف و همسر مهمانان ویژه کنسرت حسام الدین سراج بودند. نوا آنلاین...
ما را در سایت نوا آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار navaonline بازدید : 318 تاريخ : شنبه 26 تير 1395 ساعت: 23:29

به گزارش جام جم نوا به نقل از موسیقی ایرانیان، این پژوهشگر و موزیسین سرشناس ایرانی به دلیل آنچه «شلوغی معرکۀ موسیقی و ترجیح خلوت‌گزینی به غوغاگزینی» عنوان کرده، به طور همزمان از سه مسئولیت خود در زمینۀ موسیقی انصراف داد.

این مسئولیت‌ها «مدیرعاملی بنیاد پژوهشی هنر و موسیقی قزوین (اولین پژوهشکده موسیقی ایران)»، «مشاور عالی جشنواره موسیقی آینه دار» و «مسئول بخش موسیقی نواحی جشنواره موسیقی جوان» بوده‌اند.

- - , .
.

نوا آنلاین...
ما را در سایت نوا آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار navaonline بازدید : 167 تاريخ : شنبه 26 تير 1395 ساعت: 23:29

به گزارش جام جم نوا، بهروز صفاریان در گفتگو با خبرنگار مهر درباره تازه ترین فعالیت های موسیقایی خود اینگونه توضیح داد: بعد از تولید چند قطعه در فضای مجازی و آلبوم «امیر بی گزند» با صدای محسن چاوشی فعالیت خاصی ندارم اما از ماه‌های گذشته تمرکز بیشتری روی خوانندگی داشته ام تا بتوانم بر اساس همان کیفیتی که مدنظر دارم وارد مارکت خوانندگی شوم. البته این به معنای دوری از حرفه اصلی ام آهنگسازی و تنظیم نیست بلکه فقط ورود به فضای متفاوتی است که تمایل دارم به صورت جدی روی آن هم تمرکز داشته باشم.

وی با اشاره به ماجرای تولید و ضبط مسابقه استعدادیابی خوانندگی که از چندی پیش ایده اجرایی آن را با رسانه ها مطرح کرده بود، بیان کرد: ما در تلاشیم که این مسابقه استعدادیابی با فضای جدیدی به مخاطبان ارائه شود. طی سال های گذشته انواع و اقسام مسابقه های استعدادیابی در حوزه موسیقی وجود داشته و در این زمینه نمونه های زیادی داریم که متاسفانه اغلب این نمونه ها بسیار ناموفق بوده به همین جهت با وجود اینکه زمان زیادی از مطرح کردن ایده‌مان می گذرد اما در اتاق فکر این مسابقه مشغول بررسی تمامی جوانب هستیم تا فضای غیرتکراری را در این برنامه تجربه کنیم.

یکی از اعضای اصلی حوزه سیاستگذاری جشنواره «ققنوس» درباره دومین دوره از این رویداد موسیقایی تصویری گفت: بنده در جشنواره «ققنوس» تصمیم گیرنده نهایی نیستم ولی لازم است به این نکته اشاره کنم که جشنواره «ققنوس» اعتبار ویژه ای به دست آورده و تصور می کنم در این دوره با شکل وسیع تری برگزار می شود. با توجه به آثار تصویری که طی یک سال اخیر در این زمینه تولید شده فکر می کنم به خودی خود با جشنواره با کیفیتی رو به رو باشیم.

صفاریان که طی چند ساله اخیر پای ثابت تولید اغلب آثار محسن چاوشی بوده در پاسخ به اینکه آیا انتشار فیلم کوتاه اجرای زنده این خواننده در صفحات مجازی مقدمه ای برای اجرای کنسرت زنده است یا خیر؟ توضیح داد: به اعتقاد من نمی شود از این اقدام اینگونه برداشت کرد که وی قصد برگزاری کنسرت دارد. به نظرم این کار محسن برای رفع تهمت هایی است که طی این چند ساله به وی زده شد. عده ای می گفتند صدای او با بهره گیری از ابزار و ادوات الکترونیک به مخاطبان ارائه می شود و این موضوع باعث شده تا این خواننده به برخی از منتقدان نشان دهد که قطعا توانایی خواندن زنده را دارد.

- - , .
.

نوا آنلاین...
ما را در سایت نوا آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار navaonline بازدید : 177 تاريخ : شنبه 26 تير 1395 ساعت: 23:29

نوا آنلاین...
ما را در سایت نوا آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار navaonline بازدید : 157 تاريخ : شنبه 26 تير 1395 ساعت: 13:36

نوا آنلاین...
ما را در سایت نوا آنلاین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار navaonline بازدید : 159 تاريخ : شنبه 26 تير 1395 ساعت: 13:36